sobota, 20 października 2012

Pasta z oliwek z Lurpak Premium Miks z Oliwą z Oliwek


Wczoraj dostałam przesyłkę od marki Lurpak. To przyjemność testować i polecać Wam produkt, który naprawdę jest smaczny. Pamiętam, że pierwszy raz spotkałam się z tym masłem w warszawskim hotelu i od razu mi przypadło do gustu. Mogę siebie śmiało nazwać masło-zjadaczem. W dzieciństwie uwielbiałam bułkę posmarowaną grubo masłem posypaną solą. Zostało mi tak do dzisiaj. Naprawdę je lubię. Głównie w wersji klasycznej. Dzisiaj zasmakowałam w ich nowej odsłonie Miks z Oliwą z Oliwek. Podałam miks na śniadanie z pastą z oliwek i pomidorami. Całość komponuje się śpiewająco! 

Składniki:

- 1/2 słoiczka oliwek zielonych i czarnych
- 1 ząbek czosnku 
- 1/2 słoiczka suszonych pomidorów ( wraz z dwoma łyżkami zalewy)
- 1 łyżka kaparów
- kilka anchois
- 2 cm papryczka chili

Wszystkie składniki wrzucamy do blendera, miksujemy na gładką pastę. Doprawiamy do smaku pieprzem. Uważajcie na sól, anchois i kapary są słone dlatego ja już nie dodaję do pasty soli. Zamiast oliwy z oliwek dodaję oliwę z zalewy z pomidorów suszonych. Jeżeli pasta jest za sucha możecie dać więcej niż 2 łyżeczki. 


Zdaniem producenta:

Lurpak Premium Miks z Oliwą z Oliwek to nowość, która szczególnie ucieszy osoby zainteresowane zdrową dietą. Nasz nowy produkt to lżejsza alternatywa dla masła Lurpak w kostce, ponieważ zawiera o ponad jedną czwartą mniej tłuszczu. Oprócz masła ma w składzie dodatek aż 15% oliwy z oliwek. Jako jedyny miks na rynku, łączy dużą zawartość masła i oliwy. Poza tym warto zaznaczyć, że jest w 100% naturalny. To najlepsza propozycja dla osób, którym zależy na połączeniu smaku najlepszego masła z pozytywnymi właściwościami oliwy. Lurpak z Oliwą z Oliwek polecamy przede wszystkich do kanapek. 

Skład: Masło, woda, oliwa z oliwek (15%), oleje roślinne, kultury kwasu mlekowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz