poniedziałek, 15 października 2012

Wiem, kto wygra MasterChef

Oglądam z zapartym tchem MasterChef i muszę Wam powiedzieć, że jestem dozgonnie wdzięczna mojemu mężczyźnie, że w drodze na casting zjadł moje danie popisowe (krewetki z żurawiną i czarnym makaronem) więc już nie było po co na casting jechać. Sytuacja ta stała się oczywiście najlepszą anegdotą wśród naszych znajomych jako zaprzepaszczenie mojej kariery kulinarnej (kariery z przymrużeniem oka, jakby ktoś się nie mógł doczytać między wierszami). Prawda jest taka, że bezwstydnie wykorzystałam głód mojego mężczyzny i jeszcze użyłam do tego szczypty mojego spojrzenia sarenki Bambi - co zawsze oznacza sukces murowany :) - a w tym przypadku oznaczało, że na casting jechać nie muszę. Mam za sobą debiut w "Ugotowanych" ( wygrałam na na na na na :-P ) i na tym poprzestanę, bo jak oglądam MasterChef to jakbym oglądała najlepszy dreszczowiec. Może nie w stylu "Ptaków" Alfreda Hitchocka raczej w stylu "jessus jessus jessus po co ona tam idzie przecież tam jest ciemno i czeka na nią morderca" - tak czy siak jest to niezwykle emocjonujące. Żeby nie trącało tu za bardzo szyderą, obnażę się i powiem w prost: odpadłabym już na etapie krojenia cebuli i pewnie odkroiłabym sobie wszystkie palce! Ale przecież nie o tym miało być. 
Wiem. Skąd wiem nie powiem ale mogę się z Wami o to założyć. Ostatnio dobrze mi idą zakłady więc serfując na fali nieprzełamanego szczęścia oświadczam Wam, że wygra Miłosz. Moim faworytem, zupełnie mam wrażenie niedocenianym przez innych, jest Janek Paszkowski ale mówię Wam, że wygra Miłosz. Zakład? Jeżeli tak wpisujcie w komentarzach, kto wygra Waszym zdaniem. Żeby było miło załóżmy się o... wino. Jeżeli wygra Miłosz to ja zwyciężam. Jeżeli wygra ktoś wskazany przez Was to zwycięża pierwsza osoba, która podała imię zwycięzcy. Fair? Wino wyślemy sobie pocztą lub możemy wypić wspólnie. To co? Zakład?



36 komentarzy:

  1. Wygra na pewno Idir Makoudi, mogę się założyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem czarnym koniem jest Janek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. basia ritz
    ze względu na nazwisko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje wygranej :) Gdzie podesłać wino?

      Usuń
    2. Krzysztof_jarzabek@wp.pl
      mailem się skontaktujemy
      dzieki

      Usuń
  4. Uwazam że Magda i czekam na wino asiek_k małpa gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Asia z przyjemnością! Zakład przyjęty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Hej to dziwne, ale na innym blogu w identyczny sposob ktos zakldada sie ze wygra basia ritz, tylko o butelke whisky. Tytul wpisu podobny, mowienie wiem, ale nie powiem skad - identyczne... Ciekawe co to za akcja, bo na pewno nie przypadek...

      Usuń
  7. Może on też wie :) Załóż się z nami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Maciek niekoniecznie -;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pech! Przyjmuje zakłady dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Program już dawno skończyli nagrywać i mogę powiedzieć tylko tyle, że Miłosz nie wygra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pewien, że wygra Basia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niee, prędzej Kinga ale i tak, mówię Wam, że będzie to Miłosz.

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiście, że program już jest skończony i Miłosz nie wygrał go .

    OdpowiedzUsuń
  14. Michał wygrał to już wiadomo jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kinga, Miłosz czy Basia? :)) Kto jeszcze się zakłada?

    OdpowiedzUsuń
  16. Basia za pewne było słychać po piskach że na pewno kobieta wygra.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ktoś już wygrał masterchef skoro finalny odcinek nakręcono już tydz w przód . Więc jeśli dobrze poszperacie w necie to już dziś będziecie wiedzieć kto wygrał.

    OdpowiedzUsuń
  18. Baśka miała fajny biust.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że już dawno nakręcone i dawno wiadomo, kto wygrał ale na tym właśnie polega zabawa! Ja stawiam na Miłosza! Gdyby Baśka wygrała to by ją zatkało i nie było by słychać jej pisków haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kinga wygra :) mój typ od 1 odcinka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Kinga :)
      Musi wygrać , najbardziej zasługuje moim zdaniem.
      Miłosz trochę cwaniakuje,a Basia cały czas robi potrawy na sałatkach. Kinga jedyna taka spokojna, normalna prosta dziewczyna, skromna i z talentem kulinarnym :D

      KINGA WYGRA... ZOBACZYCIE :))

      Usuń
  22. Moim faworytem również był Janek Paszkowski . Ale cóż odpadł. Nie wiem czemu , ale też mam wrażenie że to będzie Miłosz Wyrwicz. Choć trzymam kciuki za Kingę Paruzel.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie ma czym
    od początku Basia miała przewagę
    ilu naszych stać by dziczyznę i inne wykwintne potrawy na codzień jeśc lub przygotowywaćz nich potrawy
    po 2 ktoś musi zarobić by koszta sie zwróciły a Basia jest gwarancją wpływu dużej kasy dla TVN

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem była kiepska. Przez pierwsze odcinki powiedziałabym fatalna i już wtedy powinna była odpaść. Sama Magda Gessler mówiła co odcinek, że jest nudna i ciągle robi to samo. Ja trzymałam kciuki za Janka, Kingę i Miłosza, szkoda, że ten ostatni trochę się pogubił w ostatnich odcinkach bo mógł wygrać. Ech, dobrze, że chociaż w Mam Talent jakiś postęp :)))

    Wino leci do Krzyśka - gratuluje!

    OdpowiedzUsuń