wtorek, 20 listopada 2012

Magia Zielonej Herbaty

Czy jest niezbędnym elementem podwieczorku u Szalonego Kapelusznika i Marcowego Zająca, czy króluje na londyńskim stole wyznaczając najbardziej znaną godzinę na świecie - FIVE O'CLOCK - herbata jest magicznym naparem o wielu zastosowaniach. Niedawno buszując po internecie i szukając herbaty, która zadowoli naszych przyszłych klientów, znalazłam prawdziwych pasjonatów tego trunku. 
Smak Sztuki przygotował dla mnie paczkę z kilkoma aromatycznymi herbatami o różnych właściwościach. Paczka kręci w nosie swoim zapachem a piękne liście zapakowane w przeźroczyste torebeczki kuszą do sporządzenia naparu.

Sami wiecie, że kawę zaczęłam pić cztery tygodnie temu (a jeśli nie wiecie to zapraszam do poczytania  Kelleran Coffe), za to herbatę mogę pić o każdej porze dnia. Fascynuje mnie w tym trunku, że odpowiednio dobrany, potrafi zdziałać cuda. Wedle mojej teorii, że gotowanie to magia, herbata jest jej esencją.

Zielona herbata ma właściwości lecznicze, zawiera teinę, która pobudza układ nerwowy. Jeżeli chcecie zacząć dzień z energią to ją Wam polecam. Podnosi koncentrację, poprawia nastrój i odżywia.  Wielu z Was zna tylko herbatę ekspresową, która niestety z prawdziwą zieloną nie ma nic wspólnego. Warto zaopatrywać się w tego rodzaju herbatę właśnie w takich sklepach jak Smak Sztuki. Oprócz właściwości, które zależą od mieszanki, można dobrać taką herbatę, która będzie nam smakowała. Ja w swoim zestawie smaczna paczka znalazłam trzy rodzaje:

Herbata Zielona Sweet Cinamon - o delikatnym smaku z płatkami róży i dodatkiem kory cynamonu i goździków. Działa rozluźniająco, fajna po całym dniu ciężkiej pracy.
Na pewno od czasu do czasu robicie sobie dzień relaksu, ćwiczycie, oddajecie się zabiegom kosmetycznym lub oczyszczacie organizm. Herbata Zielona Chun Mee  doskonale oczyszcza i lekko pobudza. Można w niej znaleźć wyrazistą słodkawo-śliwkową nutę, jest pozbawiona goryczki, co czyni ją herbatą na każdy dzień. A kto nie chciałby aby dzień relaksu trwał wiecznie?
Herbata Zielona Genmaicha Japan Style to sentymentalna podróż do Japonii, w której miałam okazję pomieszkać. Jest wykwintna z prażonym ryżem i ziarnem sezamowym, o wyrazistym pikantno-orzechowym smaku. Powiedziałabym, że bardziej coś dla tradycjonalistów. Spotkaliście się z nią na pewno w barach sushi, a przy tej okazji zaproszę Was na Lekcja robienia sushi i zachęcę do skorzystania ze sklepu internetowego http://www.smaksztuki.pl









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz