poniedziałek, 27 maja 2013

Warsztaty z twojkucharz.pl

Sobotnie warsztaty kulinarne zawojowały moje kubki smakowe. Dużo fantastycznego jedzenia, nowych, nie odkrytych przepisów, a przede wszystkim fantastyczni ludzie. Podpatrywanie mistrzów w akcji jest bezcenne, a było kogo podglądać: Fabrice Boulahouache - niekwestionowany mistrz deserów, czarodziej i poskramiacz czekolady oraz Miguel Moreira - król owoców morza.
Całość spinał Bartek Płócienniak, który dbał również o to, by do potraw było podane odpowiednie wino. Klimat warsztatów: bezcenny, było tak jak lubię: bez zadęcia, rywalizacji, przechwałek. W morzu armat fotograficznych, ja i mój iphone trochę paliliśmy się ze wstydu ale jak stwierdziła Ania z Jedzenie jest piękne "pomysł na bloga a'la dokument sprawia, że jest on bardziej interesujący". Aniu - dziękuję. Niemniej jednak mój mężczyzna wyszukał już dla mnie obiektyw do iphone więc następnym razem Was zaskoczę :)

Najsprawniej poszła nam zupa rybna - zanim dopadł nas kuchenny chaos i zew wina. Pomijając palącą się patelnię moją i Bartka, która popsuła nam niecne szyki zjedzenia rybki na śniadanie ( Bartek tak ładnie ją wy - filetował) - zupa całkiem nieźle się prezentowała. Podzieliła potem los pozostałych i została zmiksowana przez Miguela w jednym garze ale finalnie, z dużą ilością cytryny i świeżej kolendry, królowała! 

Przegrzebki były świetne i wdzięczne do fotografowania. Ja czekałam z niecierpliwością na deser, trochę dlatego, że jestem fanką Fabrice - znam jego słodkości bo towarzyszą nam od kilku lat na wszystkich imprezach okolicznościowych. Tort weselny mojej przyjaciółki czy w kształcie konsoli dj'a dla mojego przyszłego męża - przeszły już do historii. Trochę dlatego, że szukam przepisu na finał BlogerChef i miałam nadzieję na podpatrzenie trików mistrza. 

Czas płyną nieubłaganie, zawsze tak jest, kiedy człowiek spędza czas w tak zacnym gronie. Niemniej jednak fotorelacje oddają zarówno klimat spotkania, jak i smaczność potraw. Będzie Wam ślinka ciekła! 




















Piękne fotki z armat możecie obejrzeć na blogu Smaczne Ujęcie 



Na blogu Ostryga


Blogu Bartka przepisy.com


oraz pozostałych uczestników warsztatów:













2 komentarze:

  1. Podróż kulinarna z Wami była prawdziwą przygoda :) Dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci. Bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń