niedziela, 26 maja 2013

Zadaj mi pytanie to ci na nie odpowiem :)



„Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Jest to „nagroda” za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadasz na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej, następnie TY masz za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania”. UWAGA: Nie nominujemy osoby, która Ciebie nominowała !!" 

Poniżej odpowiedzi na pytania zadane przez blog http://widelce.blogspot.com, który mnie nominował ( za co bardzo dziękuję). 




1. Kim jestem?

Marzycielką, która po dwunastu latach pracy w korporacjach, z dnia na dzień podjęła decyzję, że wreszcie zacznie realizować swoją pasję.


2. Prowadzę kulinarnego bloga, ponieważ?

Kulinaria to moja pasja, którą chce się dzielić z innymi i zarażać ich moimi przepisami, zachęcać do zrobienia ich w domach. 

3. Moje ulubione danie w restauracjach to? 

Fantazyjnie podane dania główne.

4. Danie, które jeszcze nigdy mi nie wyszło idealnie, pomimo wielu prób....

Chleb. 


5. W kuchni nie obęjdę się bez....

Blendera.


6. Moim ulubionym jedzeniem w dzieciństwie było...

Kromka z pomidorem. Kiełbasa pokrojona w plastry i smażona na patelni oraz maca z ciasta makaronowego, które robiła Mama.


7. Moją ulubioną przyprawą jest...

Sól i rozmaryn.

8. Nigdy nie zjem...

Galaretki we wszelkich odmianach.


9. Ryż czy makaron?

Makaron, chyba, że risotto. Niestety w Polsce nie ma kultury przyprawiania ryżu, najlepszy ryż w życiu jadłam na Zanzibarze. Nie wierzyłam, że można tak go smacznie zrobić.


10. Najlepszą kuchnią na świecie jest kuchnia... 

Azjatycka.


11. Moim największym marzeniem związanym z kuchnią jest:

Otwarcie Bistro A Bite To Eat.


Moje 11 pytań:

1. Jestem?
2. Co najbardziej lubisz w gotowaniu?
3. Dla kogo najczęściej gotujesz?
4. Jak znosisz kulinarną krytykę?
5. Jaki jest Twój ulubiony film związany z gotowaniem?
6. Gdybyś mógł/mogła wybrać dowolnego kucharza na świecie, z którym chciał/a byś się spotkać aby wspólnie coś ugotować, to kto by to był?
7. Czego nie lubisz gotować?
8. Co lubisz jadać w restauracjach?
9. Jakie największe kulinarne wyzwanie spotkało cię do tej pory?
10. Bez jakiej potrawy nie wyobrażasz sobie swojego życia?
11. W kuchni unikam...

Blogi, które nominuje:




4 komentarze:

  1. Ciekawa z Ciebie blogerka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania!!!! teraz najchętniej zachowałabym się jak struś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dawaj! Wszyscy jesteśmy ciekawi Ciebie!!

      Usuń
  3. cieszę się, że podjęłaś zabawę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń