niedziela, 23 czerwca 2013

Pierwszy finał ogólnopolskiego konkursu dla blogerów - BlogerChef

Wreszcie spotkaliśmy się na finale konkursu BlogerChef. Było gorąco, nie tylko ze względu na pogodę, ale przede wszystkim na poziom jaki reprezentowali wszyscy uczestnicy konkursu. Było pięknie, smacznie, wesoło i stresująco. Zadania były dwa: godzina na swoje danie oraz godzina na przygotowanie potrawy, którą należało skomponować z produktów przygotowanych przez organizatorów. Były to: filet z kurczaka, feta z krowiego mleka oraz suszone pomidory. Ja postawiłam w finale na łososia na parze podanego ze szparagami w maślano-winnym sosie a filet nadziałam szałwią, suszonymi pomidorami i fetą i podałam na kwiatkach czosnku ze szpinakiem. Ten zestaw pozwolił mi na zajęcie:

II miejsca
 finału konkursu dla kucharzy amatorów - BlogerChef.



Emocji było tak wiele, że nie zdążyłam podpatrzeć co gotowali wszyscy uczestnicy. Wygrała Marysia z bloga Gruszka z Fartuszka podając kaczkę. Myślę, że z powodzeniem jej danie mogłaby serwować każda restauracja. Alicja aka Wielki Apetyt jak zawsze kiedy się spotykamy, zaczarowała mnie swoją tartą. Paszczak gotuje prawdziwie po męsku więc zaserwował karkówkę z suszonymi śliwkami, a Bernadecie wyrósł piękny suflet. 

Kasia i Marek - organizatorzy konkursu, stworzyli nie tylko fajną formułę, podczas której można było dobrze się zabawić, zdobyć kilka bardzo przyjemnych nagród od sponsorów takich jak Kenwood, Jan Niezbędny, Apetina czy Ole. Przede wszystkim dali nam blogerom, możliwość obcowania z prawdziwymi Szefami Kuchni, których cenne uwagi i opinie podniosły na pewno mój poziom w kuchennych zmaganiach. I z chęcią powtórzyłabym to jeszcze raz!!









4 komentarze:

  1. Serdecznie gratulujemy! Opłaciło się trzymać za Ciebie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję drugiego miejsca! :) Przeczuwałam, że Gruszka z fartuszka może wygrać, bo swoją kaczkę już prezentowała pewien czas temu i wyglądało to pysznie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń