środa, 30 października 2013

Zupa cebulowa! Ranking z krakowskich restauracji!

Minął już rok odkąd szlajam się po restauracjach w poszukiwaniu smaków i miejsc, do których warto wracać. Przez rok szukałam zup cebulowych, wartych polecenia i zapamiętania. Lubię tą zupę. Sama robię ją w domu i wiem, że pomimo prostoty składników osiągnięcie intrygującego smaku jest trudne. Wyjątkowo na swojej drodze spotkałam również kilka kremów, które warte w moim rankingu mogły konkurować z pierwowzorem, klasyką. Gdzie moim zdaniem warto wybrać się na zupę cebulową i dlaczego?

Grube ryby - klasyka smaku. Gęsta, prawdziwa zupa, nie krem. Bardzo mi smakowała a co więcej smakowała mojemu mężowi, który nawet moją je cedząc przez zęby.

Cafe Młynek - pierwszy krem, który przekonał mnie do siebie intrygującym smakiem. Do dziś nie wiem co to za sekretny składnik, jedyny w swoim rodzaju. Warto się wybrać chociażby po to aby odgadnąć co to jest!?

Vanilla Sky - słodkawa z wyczuwalną nutą białego wina. Nie spotkałam na swojej drodze kulinarnej nigdy więcej tak bardzo delikatnej zupy cebulowej.

Vintage - przepis podobny do mojego, treściwa, na czerwonym winie. Bardzo smaczna, wspominam ją do dzisiaj chociaż nadal uważam, że ma za duże kawałki cebuli w sobie. 

Mięta - toskańska zupa cebulowa z grzankami. Fajna bo delikatna ale mocno aromatyczna. 

Moo Moo Steak & Burger House - krem cebulowy, który przekonał do siebie moją mamę. Bardzo puszysta, inna niż wszystkie wyżej wymienione. 



Grube Ryby


Mięta


Moo Moo Steak & Burger House


Vanilla Sky


Vintage


Cafe Młynek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz