czwartek, 28 listopada 2013

Kamień do pizzy

Moja przygoda z ekspertami od kamiendopizzy.pl zmieniła całkowicie postrzeganie domowej pizzy, zmieniając również całkowicie jej smak. 


Zaczęło się od tego, że podczas moich poszukiwań pizzy idealnej i głowienia się dlaczego to ciasto nie wychodzi mi takie, jak w restauracjach tylko mokre i mniej chrupiące, trafiłam na stronę kamiendopizzy.pl Słyszałam wcześniej i czytałam o kamieniu do pizzy, nie bardzo chciałam wierzyć, miałam też spore wątpliwości, który kamień zakupić żeby faktycznie miało to sens. I tu znalazłam wszystkie odpowiedzi. Sklep spodobał mi się przede wszystkim dlatego, że w całości poświęcony jest tematyce pizzy. Znajdziecie w nim nie tylko duży wybór kamieni i akcesoriów do pizzy ale także mąkę, szereg przepisów i porad, dzięki którym Wasza domowa pizza będzie jak restauracyjna.

No dobra ale o co z tym kamieniem chodzi? Właściwości kamienia do pizzy,  to przede wszystkim wchłanianie wilgoci z ciasta. To gwarantuje Ci, że spód Twojej  pizzy będzie zawsze dobrze zarumieniony  i odpowiednio kruchy.  Wykonany jest z materiału o nazwie szamot i ma 2 cm grubości, co powoduje, że po nagrzaniu w wysokiej temp. długo utrzymuje ciepło. To wszystko sprawia, że pizze pieczemy przez 5 minut! Utrzymanie czystości kamienia jest równie proste. Myje się go bez użycia detergentów. Po prostu. I najważniejsze pytanie. Ile to kosztuje. Tu Was zaskoczę. Taki zestaw jak mój, czyli kamień + 2 łopatki kosztuje 89 zł. Oczywiście na stronie kamiendopizzy.pl znajdziecie cennik na poszczególny asortyment. Można kupić kamień już za 59 zł. Do tego specjalna mąka 5 zł i możecie cieszyć się domową pizzą jak z prawdziwej restauracji.


1 komentarz:

  1. Ja też korzystam z kamienia i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń