czwartek, 21 listopada 2013

Książka kulinarna BlogerChef już w sprzedaży!

Po powrocie z krótkiego ale intensywnego urlopu czekała na mnie niespodzianka. Książka BlogerChef! Wreszcie mogłam wziąć ją do ręki, przejrzeć przepisy wszystkich półfinalistów, te przegapione - kiedy byłam zajęta walką z własnymi daniami, i te, które mnie zachwyciły bo miałam okazję ich kosztować. Znajdziecie też moje przepisy, całą moją drogę od półfinału na Zamku w Dubiecku po drugie miejsce w finale! 

Będziecie zaskoczeni jak bardzo nasze przepisy są kreatywne! W książce znajdziecie tak naprawdę duszę każdego z nas, przepisy są starannie wybrane, stanowią przekrój kuchni świata i ich interpretacji. Dla mnie jest to olbrzymie wyróżnienie i osiągnięcie.

Książka jest bardzo ładnie wydana, twarda oprawa, poręczny format. Zdjęcia duże, ciekawa grafika, kilka informacji o autorach i pomocnych uwag. Będzie świetnym prezentem Mikołajkowym bo jej cena to 49,90 w sieciach EMPIK. Plusem jest na pewno to, że nie zamyka się w jednym temacie kulinarnym, jak to zazwyczaj z książkami jest. Każda strona to zaskoczenie a jest ich 223! Znajdziecie ją również w innych księgarniach, dumnie spoglądającej na Was z półki. Szukajcie żółtego fartucha na okładce! 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz