czwartek, 12 grudnia 2013

Jaka ryba na Święta?

Pewnie głowicie się, czy w tym roku też przygotować karpia czy może skusić się na jakąś inną rybę. U mnie w domu króluje Karp i nie ma opcji żeby pojawiło się cokolwiek innego. Mój Tata zajmuje się tą częścią wigilijnych przysmaków i przestrzega zasady, o której pisałam Wam w zeszłym roku. Nie kupuje żywego karpia. Trochę z wygody, woli kupić wcześniej żeby nie stać w kolejkach. Trochę ze swojego tajnego przepisu na kruchą rybkę, uważa, że mięso wcześniej mrożonego karpia jest lepsze w smaku. A trochę dlatego bo wie, jak będę mu suszyła głowę o tym jakie to nieludzkie trzymanie karpi w płytkich brodzikach. 

W tym roku WWF przygotował dla Was poradnik na temat tego, jaką rybę kupić. Jedzenie owoców morza jest bardzo zdrowe, polecam nie tylko na Wigilię. Róbmy to jednak z głową i zwracajmy uwagę na to, co ląduje na naszym talerzu. A jeżeli już o Świętach mowa, to mam dla Was kilka przepisów, które możecie wykorzystać kupując tylko te ryby, których połów nie zagraża środowisku ani wyginięcia gatunku.





2 komentarze:

  1. Ja jestem przekonany do łososia i głównie go stosuję przeważnie do potraw. Sprawdź sobie produkty z Suempola mają dobre i świeże ryby zawsze, mimo tego, że sprzedawane w markecie.

    OdpowiedzUsuń