środa, 29 stycznia 2014

Najlepsza Pizza w Krakowie? Malinowy Anioł.

Drugim miejscem z fantastyczną pizzą jaką odwiedziliśmy był Malinowy Anioł. Nie było dla mnie zakoczeniem, że pizza z tego miejsca jest smaczna. Bardzo lubię Malinowego Anioła, to dopieszczenie każdego detalu, atmosferę, piękny wystrój a także smaczną, włoską kuchnię.

Jaka jest pizza? Na bardzo cienkim cieście, chrupiąca i pachnąca drewnem. Można oczywiście zamówić pizze na grubym cieście - pieczone w szamotowym piecu jest naprawdę pyszne, pozbawione wody - nie opada kiedy weźmiemy kawałek do ręki. Rozmiar jest jeden: 40 cm więc raczej należy przyjść głodnym. Można wybierać w trzynastu smakach. 

Naszą uwagę zwróciła pozycja pod nazwą "Dla odważnych" (28 zł) - sos pomidorowy, oryginalne piekielne włoskie salami, peperoncino, czosnek, ser, szklanka wody. Szklanka wody! Umarłam ze śmiechu widząc ją w składnikach pizzy, niemniej jednak bardzo się przydała bo faktycznie pizza ta jest ostra. 

Ja zdecydowałam się na Salsiccia – sos pomidorowy, ser, suszone pomidory grillowana salsiccia (32 zł). Salsiccia to oryginalna włoska kiełbasa, charakteryzuje ją to, że występuje w wielu odmianach i praktyczne każdy region Włoch ma swój typ kiełbasy. Zasmakowałam w niej bardzo, polana oliwą z oliwek przywodzi na myśl lato.

Godziny nieubłaganie mijaja w Malinowym Aniele, nawet nie wiesz kiedy zlatuje ci popołudnie. Bez względu na to, czy jest to danie z karty czy pizza, tu zawsze jedzenie jest bezbłędne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz