wtorek, 14 stycznia 2014

Najlepsza pizza w Krakowie?

Zakup kamienia do pizzy wywołał nie tylko falę gości w naszym domu, którzy średnio raz w tygodniu wpadają na pizzę robioną przez mojego Małża, ale także dyskusje o tym, gdzie jest najlepsza pizza w Krakowie. Zdeklarowałam się, że poszukam owych miejsc i zbiorę je na blogu. 

Pamiętam swoją pierwszą pizze nie domową. Była to Margarita na bardzo cienkim cieście zjedzona w porcie w miejscowości Cesenatico. Nie wiem czy pamiętam ją dlatego, że była taka dobra czy dlatego, że był to mój pierwszy tak daleki zagraniczny wyjazd (nie licząc Słowacji). 

Przyjęte kryteria to ciasto i sos. Pozostałe składniki są sprawą indywidualną, ja osobiście lubię, kiedy jest ich nie więcej niż trzy ale (zazwyczaj!) faceci lubią kiedy jest dużo wszystkiego. Ciasto ma być cienkie i z bąblami ale nie chrupiące jak na focaccia. Sos z pomidorów bez skórki (czyli pelati) z ziołami. Jeżeli lubicie właśnie taką pizze, to zapraszam do miejsc, które odwiedziłam. Podzielcie się też swoją opinią! 


ps: zawsze zapraszamy do Zielonki Mansion na pizze, Małż robi najlepszą!




Foto: Jagienka & Grześ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz