czwartek, 8 maja 2014

Bez Kitu i z zaskoczenia!

Przychodzę do domu pewnego wieczora, a tam czeka na mnie ogromna paczka pełna chipsów i paluszków. Powiem Wam, że jestem absolutną fanką słonych rzeczy a w połączeniu z piwem to dla mnie duet idealny. Zamiast czekolady pochłaniam chipsy i precelki. Możecie sobie wyobrazić nie tylko moje zaskoczenie ale przede wszystkim radość! Na drugi dzień okazało się, że jest to akcja przygotowana przez markę Beskidzkie i agencję interaktywną Eura7, z którą czasami współpracuję. 


O co w akcji chodzi?

​​Marka Beskidzkie 6 maja rozpoczęła wielokanałową kampanię promocyjną przy współpracy ze znanymi Youtuberami.Ich akcję „Manifest Bez Kitu” rozpoczęły specjalne spoty nakręcone z udziałem:


, w których poprzez niecodzienną prowokację namawiają internautów, aby być sobą. W swoich filmach udowadniają, że nie warto pozować na kogoś innego. 

Do „Manifestu Bez Kitu http://www.bezkitu.pl/” można dołączyć biorąc udział w konkursie wideo, wysyłając krótki film (max 5s i max 20Mb) o tym, że jest się autentycznym każdego dnia. Nagrodami w konkursie są zestawy imprezowe: produkty Beskidzkich oraz designerskie koszulki. T-shirty zostały zaprojektowane przez artystę Gouda. Nagrodą główną, wieńczącą wszystkie edycje, jest iPad Air 16 GB!

1 komentarz:

  1. Świetny blog!

    Zapraszam do mnie :)
    Dopiero rozpoczynam swoją przygodę z blogowaniem, ale może któregoś dnia znajdziesz u mnie coś ciekawego!

    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń