poniedziałek, 22 września 2014

Pomysł na...Kurczak duszony w warzywach z nutą pomarańczy.

W mojej kuchni bywa tak, że różne produkty mają różne zastosowania. Wynika to głównie z mojego trybu życia. Marzę o domku na skraju lasu, z własną szklarnią, sadem, czasem wolnym by odwiedzić Panie, które mają mleko prosto od krowy, kurczaki z wolnego wybiegu i warzywa hodowane bez ulepszaczy. Czasem na przejażdżki konne i robienie powideł. Póki co niestety czasu tego nie mam, jedyną styczność z namiastką lasu mam podczas moich treningów w stadninie nieopodal Krakowa a zakupy robię w Auchan i Lidlu. Cóż, życie. 

Korzystam również z takich "wynalazków" jak papirus Winiary. Tym razem użyłam Pomysł na soczystą pierś z czosnkiem i ziołami do przyrządzenia kurczaka z warzywami. Do tego cukinia, szparagi, pomidory. 

Składniki:

- 1 papirus Pomysł na soczystą pierś z czosnkiem i ziołami
- 1 cukinia
- 1 cebula
- 4 pomidory
- 1 opakowanie mrożonych szparagów
- rozmaryn szczypta
- tymianek szczypta (ostatnio moje ulubione ziele w kuchni) 
- 2 łyżki oliwy pomarańczowej

Przygotowanie:

Kurczaka myję i przygotowuje zgodnie z opisem na opakowaniu Pomysłu na... Warzywa kroję w kostkę. Na oliwie smażę cebulkę, dodaje cukinie i szparagi - przykrywam i duszę aż zmiękną. Na koniec dodaje pomidory, tymianek i rozmaryn. Duszę jeszcze kilka minut do miękkości. Dodaję kurczaka. Można go pokroić w kostkę i podawać z ryżem lub kaszą.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz