poniedziałek, 15 lutego 2016

Moje TOP 10 restauracji w 2016

Zrobię wyjątek, odstępstwo od reguły i już dziś zacznę pisać swoje TOP 10 bo szkoda, żebyście czekali na nie cały rok :) 


1. Alpino - ta francuska restauracyjka na obrzeżach podbiła moje serce lekką formą podejścia do tej kuchni. 



2. En Plato - jakoś odkąd zjadłam tam pizzę i poznałam filozofię tego miejsca to boję się zjeść ją gdzieś indziej. 

foto. En Plato

3. Włoska - wreszcie mogę powiedzieć, że znalazłam swoją knajpę z włoską kuchnią. Nie ma w niej przerostu nad treścią, karta jest zwięzła ale treściwa i naprawdę przywiązują uwagę do jakości produktów, które serwują. 


foto. Włoska

4. Nine Kitchen - Ciesze się, że co roku powstaje knajpa z azjatyckim jedzeniem, która wpisuje się w moje TOP. Zdecydowanie polecam zwolennikom Azji na sposób europejski. 


foto. Nine Kitchen


5. Wielopole 3 - Tu już nie chodzi o wege czy bezglutenowe jedzenie, To superfood! Pod każdym względem super. 

foto. Wielopole 3

6. Enoteka Pergamin - Zabawie się troszkę we wróżkę i powiem Wam, że za rok to miejsce będzie miało gwiazdkę Michelin! To chyba mówi samo za siebie...


1 komentarz:

  1. nie znam ani jednej, ciekawe czy tak smakuje jak wygląda

    OdpowiedzUsuń